תסרוקות ערב חצי אסופות
תסרוקות ערב חצי אסופות הן תסרוקות פופולריות וקלאסיות שאפשר לשלב בהן הגבהות, צמות ותלתלים. הן מטשטשות את תווי הפנים וגורמות להארכתן, אפשר לעטר בקישוטים כמו סיכות פנינים, קשתות, פרחים ואבנים.
תסרוקות ערב אסופות עם צמות
הצמות יכולות לשדרג את המראה הסופי, הם דורשות מיומנות וטכניקה, יותר מהירות לעשייה ומחייבות שיער ארוך שאינו מדורג. אפשר לשלבן בתסרוקת אסופה או חצי אסופה.
תסרוקות ערב אסופות
עיצוב תסרוקות אסופות הוא עולם שלם משל עצמו של הרבה פיסול ומקוריות, אפשר לשדרג ולשלב עם צמות וסיכות עם אבנים, מתאים לבעלות שיער ארוך או שילוב של תוספות.
תסרוקות ערב חצי אסופות לבת מצווה
זאת התסרוקת הכי פופולרית לבנות המצווה שנותנת מראה נסיכתי מן האגדות.
מה אנו מציעים
אנו מציעים את כלל השירותים בצורה המקצועית ביותר שאפשר, שימוש במיטב החומרים של החברות הבינלאומיות

מגיעה עד אלייך

תסרוקת ערב עם אפשרות הגעה לביתך. שירות מקצועי עד הבית.

אווירה ביתית ואישית

קחי את ההזדמנות להנות מאווירה ביתית אצלך בבית, עם יחס חם ואישי תוך מתן יעוץ והקשבה לכל שאלותייך

איכות ללא פשרות

אינני מתפשרת על איכות, כל שירות וטיפול מבוצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר, וייושם בפועל בכדי לקבל את התוצאה המושלמת

שאלות ותשובות

מה ההבדל בין תסרוקת ערב אסופה לחצי אסופה?

ההגדרה של תסרוקת אסופה היא שכל השיער אסוף, לעומת זאת בתסרוקת חצי אסופה, חלק מהשיער נאסף כמו שעושים "חצי קוקו" שהחלק האסוף הוא מאוזן לאוזן, וחלק מהשיער הנותר נשאר פזור ואיתו אפשר לעשות מגוון רחב של דברים, בין אם להשאיר אותו חלק, מתולתל או גלי.


איך בעצם יוצרים תסרוקת אסופה ככה שהיא לא תתפרק?

לפני שמתחילים לעשות תסרוקת ערב אסופה מומלץ לעבד את השיער עם פן בכדי לקבל שיער יותר מסודר, את התסרוקת נמקם במיקום שרוצים, למשל בקודקוד הראש, קרוב לעורף או בצד. בכדי שהתסרוקת לא תתפרק אנו משתמשים בסיכות סבתא חזקות ובספריי קיבוע לשיער.


אני מעוניינת בתסרוקת ערב אסופה, אילו שילובים אפשר לעשות ואיך אני אדע אם התסרוקת תתאים לי?

ניתן לשלב תסרוקת אסופה עם צמות או ליצור שבילים בשיער בשביל לשדרג את המראה הקלאסי האסוף. אם יש לך שיער שאינו ארוך מספיק אז זו יכולה להיות בעיה, אבל תמיד אפשר לשלב עם תוספות לשיער. כמו כן אפשר לעטר את התסרוקת בסיכות עם אבנים ושלל קישוטים אחרים. אם את מעוניינת בהגבהה בשיער יש לציין שהן לא מתאימות לפנים ארוכות או עגולות ויותר מתאימות לשאר מבני הפנים.


אני מעוניינת לשלב צמות או תלתלים בתסרוקת שלי, אלו אפשרויות עומדות בפניי?

בין אם את עושה צמות או תלתלים, בהחלט מומלץ לעבד את השיער עם פן לפני שמתחילים. תסרוקות עם צמות יכולות לשדרג שיער אסוף או חצי אסוף, את הצמה אפשר למקם בזוויות ומקומות שונים. אם השיער קצר מדי או מדורג, אז זאת תיהיה בעיה להגיע לתוצאה מושלמת ללא שימוש בתוספות.

לעומת זאת אם בחרת בתלתלים אז נסלסל את השיער לתלתלים רכים, מפוזרים, מפוסלים, חצי אסופים או אסופים. אם את מעוניינת במראה יותר גלי וקליל, אז נוכל להגיע לתוצאה על ידי העברת האצבעות בין השיער אחרי הסילסול.

לאיזה ערים את מגיעה?

גבעתיים, רחובות, פתח תקווה, ראשון לציון, תל אביב

צרי קשר עוד היום
X

צור קשר לכל שאלה

אנו כאן בכדי לעזור לך בכל שאלה או דרישה.