איפור כלות עדין
איפור עדין לכלות מתאים לכל הנשים והגילאים, אם את לא אוהבת להתאפר ביום יום ולא רוצה איפור דרמתי וכבד, אז זאת יכולה להיות אופציה מועדפת עבורך. איפור זה מבליט את הנתונים הטבעיים ואת תווי פנייך. הוא לא מרגיש כמו מסיכה, אבל הוא בהחלט עושה את ההבדל. הצבעים שנשתמש הם צבעים עדינים: צבעי פסטל בהירים שמתמזגים ויוצרים הרמוניה.
איפור כלות חצי מעושן
מתאים לכולן ולאלה שלא רוצות איפור דרמטי עד כדי כך כמו איפור מעושן, אבל כן לתת מראה מאופר וחתולי לעיניים. באיפור זה הזווית החיצונית של העפעף וקפל העין בצבע כהה ובפנים העין בצבעים עדינים.
איפור כלות מעושן
איפור מעושן גורם להקטנת העיניים ויוצר מראה דרמטי, ולכן ישנה עדיפות לעיניים גדולות, אבל אם את אוהבת איפור מעושן ויש לך עיניים קטנות אלו לא כללי ברזל. איפור זה מאופיין בצלליות כהות על כל העפעף ותיחום שחור מתחת לעין ואודם בגוון עדין.
מה אנו מציעים
אנו מציעים את כלל השירותים בצורה המקצועית ביותר שאפשר, שימוש במיטב החומרים של החברות הבינלאומיות

מגיעה עד אלייך

כלל השירותים אצלנו כולל איפור ושיער מוצעים עם הגעה לביתך, בשעות הנוחות לך

אווירה ביתית ואישית

קחי את ההזדמנות להנות מאווירה ביתית אצלך בבית, עם יחס חם ואישי תוך מתן יעוץ והקשבה לכל שאלותייך

איכות ללא פשרות

אינני מתפשרת על איכות, כל שירות וטיפול מבוצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר, וייושם בפועל בכדי לקבל את התוצאה המושלמת

שאלות ותשובות

ישראל מלאה בשלל מאפרים מוכשרים, גם אני מצטרפת לרשימה ומציעה את שירותי האיפור והשיער עם הגעה לביתך באזור המרכז. כמה טיפים יעזרו לך למצוא מאפרת מקצועית עד הבית:

איך לבחור מאפרת עד הבית?

לפני האירוע מומלץ לחפש באינטרנט ולראות תמונות ועבודות של מאפרות מקצועיות בתחום ולוודא שהם מגיעות עד הבית של הלקוח בחינם או בתוספת תשלום מזערית, ישנם הרבה מאפרות שלוקחות הרבה כסף עבור השירות הזה. כמו כן חשוב לדעת שאין טעם לשלם מחיר מופרז לאיפור ערב, ישנם הרבה מאפרות שדורשות מחירים גבוהים מהרגיל.


איך לדעת אם המאפרת היא מאפרת מקצועית או לא?

חשוב לברר באילו חומרים המאפרת משתמשת – האם כל המוצרים שלה הם של חברות בינלאומיות בתחום והאם הם בכלל מתאימים ללקוחה. דוגמא בולטת לכך היא סוג המייקאפים שיש למאפרת בתיק האיפור, ישנם נשים בעלות עור רגיש ויש מייקאפים שלא מתאימים להן. אם למאפרת יש מגוון מצומצם של מייקאפים ואף אחד לא יתאים ללקוחה אז זו תיהיה בעיה גדולה. דוגמא נוספת היא סוג הריסים שהמאפרת תביא איתה, הצלליות והליפסטיקים כנ"ל.


האם יש לדאוג לחניה בשביל מאפרת שמגיעה עד הבית?

לפני שמאפרת תקבע איתך להגעה לביתך, היא תתעניין האם יש באזור חניה ואם תדאגי ותבדקי זאת מראש זה בהחלט יכול לעזור. אם אינך יודעת אם יש באזור מגורייך חניה אז המאפרת תברר את העניין ואם אין חניה באזור אז שוב זו תיהיה בעיה גדולה. בדרך כלל מאפרות מקצועיות באות ברכב משלהם עם מזוודה גדולה, אין באפשרותם להתנייד באוטובוס, ומחירי המוניות כיום לא משתלמים בשביל להתנייד במונית לאיפור ערב רגיל בבית הלקוחה.


איזה אזור בתוך הבית הכי מתאים בשביל להתאפר?

לפני שהמאפרת מגיעה לביתך מומלץ למצוא אזור בבית שבו האיפור יתבצע, בדרך כלל אזור זה חייב לכלול הרבה אור יום או אור לבן עם קצת אור צהוב בכדי לקבל את המראה האמיתי של האיפור. כפי שרבים יודעים, אור צהוב בולע את צבעי האיפור ואינו מבליט אותם, לעומת זאת, אור לבן (אור יום) גורם לפנייך להיות טבעיות והאיפור יתן את האפקט בצורה הטובה ביותר – זו גם הסיבה לכך שרוב תמונות האיפור אצל מאפרים ומאפרות מצולמים באור לבן ולא באור צהוב.


מה ההבדל בין מאפרת כלות למאפרת ערב?

כל מאפרת מקצועית בדרך כלל מאפרת גם כלות וגם ערב, ההבדל הוא ברמת המחירים וברמת היחס והשירות.


לאיזה עוד אזורים את מגיעה?

אני מגיעה עד לבית הלקוח באזור המרכז בערים הבאות: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, פתח תקווה, גבעת שמואל, קרית אונו, אור יהודה, סביון, הוד השרון, רמת השרון, הרצליה, רעננה, כפר סבא, חולון, ראשון לציון, רחובות.

צרי קשר עוד היום
X

צור קשר לכל שאלה

אנו כאן בכדי לעזור לך בכל שאלה או דרישה.