שאלות ותשובות

העיר תל אביב מלאה בשלל מאפרים מוכשרים, גם אני מצטרפת לרשימה ומציעה את שירותי האיפור והשיער עם הגעה לביתך בעיר תל אביב. כמה טיפים יעזרו לך למצוא מאפרת בתל אביב:

איך לדעת אם המאפרת מקצועית או לא?

קודם כל חשוב לברר באילו חומרים המאפרת משתמשת, למשל האם המייקאפים שלה נוזליים או מוצקים והאם הם של חברות מוכרות בתחום. ישנם מייקאפים מסויימים שיכולים לגרום לגירוי בעור הפנים. אם את יודעת שהעור שלך רגיש, את חייבת לוודא שלמאפרת יש מייקאפים שהם לא על בסיס סיליקונים ופרבנים שהם אלו שגורמים לגירויים, לעומת מייקאפים על בסיס מים שלא יגרמו לבעיות אבל גם לא יהיו כל כך עמידים. כמו כן צלליות לעיניים על בסיס אבקה יכולות לגרום לגירוי בגלל האבקה שחודרת לעיניים, לעומת צלליות על בסיס קרמים. בלי קשר לעניין, למאפרת חייב להימצא מגוון רחב של חומרים שאפשר לבחור מתוכם.

עצה נוספת, תנסי למצוא את הפייסבוק והאתר של המאפרת ולראות אם יש לה הרבה תמונות והאם את מתחברת לסגנון עבודתה, אם יש לה הרבה תמונות של הלקוחות שלה זה יכול להעיד על רמת עבודתה הגבוהה והמקצועית.


איך לבחור מאפרת מקצועית עד הבית בתל אביב?

אם את מעוניינת שמאפרת תגיע לביתך בתל אביב, אז את חייבת לקחת בחשבון שלא כל המאפרים מציעים זאת, וחלקם גובים סכומי עתק עבור הגעה עד לבית הלקוח. אם מצאת רשימה של מאפרים שאכן מגיעים לאזורך במחירים המתאימים לך ובעלויות הגעה נמוכות אז את תוכלי להשוות את אותם המאפרים למאפרים המקומיים שגרים בתל אביב עצמה קרוב לביתך, אם מצאת פער עצום במחירים אז תוכלי להגיע למסקנה אילו מאפרים יתאימו לך יותר מבחינת עלות מול תועלת.


האם ההגעה עד הבית כרוכה בתשלום?

ישנם הרבה מאפרים שמציעים הגעה עד הבית אבל שוכחים לציין שהשירות כרוך בתשלום ניכר, חשוב להדגיש שסביבת העבודה בבית הלקוח שונה מהותית מסביבת העבודה בסטודיו מכיוון שלא תמיד ישנם תנאי נוחות אופטימליים, סיבה זו מאלצת את המאפרת להסתגל ולשנות את הרגלי העבודה שלה – לכן הגעה בחינם או במחיר סמלי עד לבית הלקוח זה לא עניין מובן מאליו.


האם יש לדאוג לחניה בשביל המאפרת באזור מגורייך?

נושא החניה חייב להילקח בחשבון כשהינך מעוניינת בשירות הגעה עד לביתך. אם ברשותך חניה פרטית אז זו לא תהווה שום בעיה אבל אם את יודעת שיש מצוקת חניה במקום מגורייך אז חייבים לדאוג לכך מראש בכדי שלא ייווצר מצב שלא תיהיה חניה ביום האירוע. בכל זאת, המאפרת לא תוכל להשאיר את מכוניתה באמצע הרחוב וגם לא תיסחב עם הציוד קילומטרים עד לביתך במידה והיא מצאה חניה מרוחקת.


איזה אזור בתוך הבית הכי מתאים בשביל להתאפר?

בדרך כלל בשביל להתאפר בתוך הבית המאפרת תעדיף אזור ליד החלון עם אור יום לבן, כפי שרבים מכם יודעים אור לבן מבליט את צבעי האיפור לעומת אור צהוב שמתמזג ובולע אותם. כמו כן היא חייבת כיסא נוח, שולחן ועדיף גם מראה.


לאיזה עוד אזורים את מגיעה?

אני מגיעה עד לבית הלקוח באזור המרכז בערים הבאות: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, פתח תקווה, גבעת שמואל, קרית אונו, אור יהודה, סביון, הוד השרון, רמת השרון, הרצליה, רעננה, כפר סבא, חולון, ראשון לציון, רחובות.

צרי קשר עוד היום
X

צור קשר לכל שאלה

אנו כאן בכדי לעזור לך בכל שאלה או דרישה.